Ge din gåva

Hjälp oss hjälpa andra, din gåva behövs!

Att ge är en välsignelse

I Korskyrkan samlar vi regelbundet in pengar till församlingens liv och verksamhet. Det sker genom kollekter på gudstjänster och ibland även genom riktade insamlingar för speciella ändamål t. ex mission eller olika diakonala ändamål. Många ger även regelbundet pengar genom autogiro, genom församlingens kollektomat (kortläsare som finns i kyrkans entré) eller andra insättningar till församlingen.

Alla insamlade medel som kommer till församlingen används i församlingens arbete för evangelisation, mission, diakoni, lärjungaträning och verksamheten bland barn och unga.

Så kan du ge din gåva

• Swish

Du kan enkelt ge din gåva via Swish: 123 – 579 29 24

• Bankgiro

Du kan sätta in en gåva direkt på vårt bankgiro: 5550-5192

• Autogiro

Här nedan finns en blankett för att ansluta ett autogiro till Korskyrkan

1. Fyll i blanketten direkt på skärmen och skriv sedan ut den, lämna den i Korskyrkan.
    2. Skriv ut blanketten, fyll i dina uppgifter för hand, lämna blanketten i Korskyrkan.

Autogiroblankett Församlingskassan

Har du frågor – välkommen att kontakta oss på 070 – 270 60 90 eller via e-post.

Gud välsigne dig och din gåva!