UNGDOM

Ungdomar som är med på FRI

MED UNGDOMAR, FÖR UNGDOMAR, ALLTID JESUS I CENTRUM

FRI

Varje fredag kl 19.00 träffas vi i Korskyrkan för ungdomssamling. Det är en kväll med aktivitet då vi får ha roligt tillsammans och lära känna varandra. Under kvällen har vi andakt då vi får höra undervisning, sjunga lovsång och be tillsammans. Vi fikar även tillsammans! Ungdomssamlingarna är för dig som börjat 7:an och uppåt. Välkommen att vara med!

För mer info se vår Facebookgrupp: Korskyrkan Ungdom fri och vårt instagram: @friumea

Fredagsklubben + ungdomarna

Ett par fredagar under terminen har vi gemensam träff med barnen i fredagsklubben. Då kommer ungdomarna tillsammans med barnen i fredagsklubben få lära känna varandra och göra något roligt tillsammans. Datum och tider för detta läggs upp på vår facebookgrupp, på instagram.

Hemgrupp

På tisdagar och onsdagar har ungdomarna hemgrupp där de samlas för att samtala om aktuella ämnen, söka Gud tillsammans och lära känna varandra. Gruppen för gymnasiet träffas på tisdagar och gruppen för högstadiet träffas på onsdagar.

Tonårsbibelskola

Norrmjöle är ett fantastiskt sätt att spendera två veckor av sitt lov. En bibelskola som får betyda mycket för många! För dig som vill lära känna Jesus bättre, och på köpet få två fantastiska veckor med underbara människor. För mer information om Tonårsbibelskolan gå in på www.tonarsbibelskolan.se